Reageren?

Wij van Still Fotografie lezen graag wat u van ons werk vindt…

Niene600Wij van Still Fotografie lezen graag wat u van ons werk vindt…

71 reacties for “Reageren?”

Sandy den Hoed

schrijft:

19 september 2021 is Petra bij mij geweest om foto’s te maken van mij en mijn dochter Lilly geboren met 19 weken. Hele fijne fotografe die weet wat ze doet en mij hielp mijn grenzen opzoeken en verkennen. Hele prettige ervaring en mooie herinneringen aan deze droevige tijd.
Donatie gedaan zodat jullie je werk kunnen voortzetten en hopelijk nog meer mensen een mooie herinnering kunnen geven.

Frank en Jacqueline

schrijft:

We willen Rein enorm bedanken voor de mooie foto’s die hij heeft gemaakt. Als waardering voor zijn tijd hebben we graag een donatie gedaan aan de stichting om het mooie werk wat jullie en rein doen voort te zetten.

Joep

schrijft:

Vanochtend prachtige foto’s laten maken van ons dochtertje die met 23 weken is geboren. Deze herinnering hebben we nu voor altijd vast kunnen laten leggen. Prettige fotografe met aandacht voor ons, ons dochtertje van 2,5 en ons net geboren dochtertje. Wat fijn dat er mensen zijn die dit kunnen en willen doen.

Mandy weegen

schrijft:

Prachtig wat jullie doen.. zoveel verdriet en toch een “mooie” herinnering . Ik heb gedoneerd en hoop dat velen volgen.