Loterij 2020

JAAAA!!! We zijn weer begonnen!!!

Dit jaar extra vroeg in de hoop dat we een inhaalslag kunnen maken…

Om noodzakelijk-geld in te zamelen heeft Stichting Still een loterij-actie opgezet, loten zijn te koop via deze website of via onze vrijwilligers voor maar €3,- per lot.

Iedere euro die de lotenverkoop opbrengt wordt besteed aan het realiseren van onze doelstelling: Het kosteloos verzorgen van een laatste gezinsreportage voor jonge gezinnen die een kind of ouder verliezen.

Stichting Still legt de herinnering vast als het leven stil staat.

Wil je graag zien wat we doen met jouw bijdrage?  Dat kan! Ons financieel jaarverslag is transparant en hier te downloaden!

info voor deelnemers:

• De trekking van de loterij vindt plaats op 5 December 2020 om 21;00. Winnaars worden bekend gemaakt op de Facebookpagina van Stichting Still Fotografie en op deze website.
  • Bestellingen die gedaan zijn via deze website worden handmatig verwerkt, wij printen iedere bestelling en verzamelen deze in de grabbelton waar wij handmatig de trekking mee doen. Koop je 1 lot, dan stoppen we je bestelnummer 1 keer in de ton, koop je bijvoorbeeld 5 loten dan stoppen we je bestelnummer 5x in de ton!   Zodra je bestelling is geplaatst zijn je gegevens geregistreerd en doe je dus meteen mee met de loterij.
  • (verdwijnt er een lotnummer in je spam of gaf je je e-mail adres onjuist in: Geen enkel probleem, je loten doen gewoon mee )
  • Wij nemen contact op met de winnaars en zullen er voor zorgen dat de gewonnen prijzen terecht komen bij de geluksvogels 🙂
  • Door de grote hoeveelheid lotenbestellingen gebeurt het af en toe dat een bevestigingsmail niet verstuurd wordt bij een bestelling.

Wij hebben dan wél je bestelling ontvangen met de bijbehorende gegevens!

Je kan je lotnummer terugvinden bij de afschrijving van je bank.
    Het ordernummer is je lotnummer.
    Heb je bijvoorbeeld 5 loten besteld, dan printen we jouw ordernummer 5 keer uit en gaat hetzelfde nummer dus 5 keer in de “grabbelton” waar we het winnende lot uit trekken.

We snappen dat het ontbreken van de bevestiging misschien wat frustratie geeft, daarom onze excuses voor het ongemak.

Dank voor je steun❤️

Door de corona maatregelen kwamen (bijna) alle acties om geld binnen te halen voor Still te vervallen, daarom zijn we dit jaar extra dankbaar voor je bijdrage!

Ook weten we dat het voor heel veel ondernemers verschrikkelijk zwaar was/is, en dat een heleboel gezinnen het financieel ontzettend zwaar hebben.

Daarom hebben we ervoor gekozen om prijzen te kiezen die simpel zijn, maar voor brood op de plank zorgen bij gezinnen die het goed kunnen gebruiken en steunen we lokale (horeca)ondernemers.

Het kan heel goed zo zijn dat juist jij die boodschappen of dinerbon heel goed kan gebruiken, zo niet: Hoe mooi is het dan dat je hem kunt weggeven aan een gezin die het moeilijk heeft…

Zo helpen we samen helpen.

Prijs 1)

Een dinerbon ter waarde van €400,-

Te besteden bij dat leuke restaurantje in jouw eigen dorp of stad. (naar eigen keuze) Gezelligheid met het hele gezin, je vrienden of familie, zodra de Coronaregels het weer toelaten.

Prijs 2)

Een dinerbon ter waarde van €200,-

Prijs 3)

Een boodschappenbon ter waarde van €400,-

Zodra de winnaar bekend is nemen we contact op en kan hij/zij bij ons aangeven waar hij/zij graag de wekelijkse boodschappen doet, wij zorgen er dan voor dat de boodschappen bon bij die winkel te besteden is.

Prijs 4)

Een boodschappenbon ter waarde van €400,-