Loterij 2019

JAAAA!!! We zijn weer begonnen!!!

Om noodzakelijk-geld in te zamelen heeft Stichting Still een loterij-actie opgezet, loten zijn te koop via deze website of via onze vrijwilligers voor maar €3,- per lot.

Alle prijzen in de prijzenpot zijn gedoneerd door bedrijven die de stichting een warm hart toedragen, ontzettend fijn dat iedereen ons zo goed helpt, dank daarvoor!

info voor deelnemers:

• De trekking van de loterij vindt plaats op 5 December 2019 om 21;00. Winnaars worden bekend gemaakt op de Facebookpagina van Stichting Still Fotografie en op deze website.
  • Bestellingen die gedaan zijn via deze website worden handmatig verwerkt, wij printen iedere bestelling en verzamelen deze in de grabbelton waar wij handmatig de trekking mee doen. Koop je 1 lot, dan stoppen we je bestelnummer 1 keer in de ton, koop je bijvoorbeeld 5 loten dan stoppen we je bestelnummer 5x in de ton!   Zodra je bestelling is geplaatst zijn je gegevens geregistreerd en doe je dus meteen mee met de loterij.
  • (verdwijnt er een lotnummer in je spam of gaf je je e-mail adres onjuist in: Geen enkel probleem, je loten doen gewoon mee )
  • Wij nemen contact op met de winnaars en zullen er voor zorgen dat de gewonnen prijzen terecht komen bij de geluksvogels 🙂

De te winnen prijzen:

1: Een stedentrip ter waarde van € 450,- (!!!) gesponsord door The Travelclub- Yourtravel

Winnaar: J. Bartels  lotnummer 29471

——————————————————————————————-

2: Een Playstation 4 ter waarde van €289,- (Anonieme sponsor)

Winnaar: L. Bruins lotnummer: 12028

——————————————————————————————-

3: Bloxit wanddecoratie t.w.v. €295,-

Winnaar: A. Samsen lotnummer: 12641

KOOP HIER JE LOT:

Wil jij stichting still helpen met verkopen?

Dan hebben we leuk nieuws!

We kregen namelijk van een bekende Nederlander (die graag anoniem blijft) een splinternieuwe iPhone 11 (!!!)

We hebben besloten dat we deze weggeven aan degene die de meeste fysieke loten verkoopt 🙂 (Deur aan deur/aan vrienden en familie of aan collega’s)

Meld je aan door een mail te sturen naar ikhelp@stichtingstill.nl met daarin je naam, adres, telefoonnummer en hoeveel notenboekjes je denkt te kunnen verkopen.

Dan sturen wij je de lotenboekjes en instructies toe!

• 1 boekje bevat 15 loten.