Loterij 2017

Om noodzakelijk-geld in te zamelen heeft Stichting Still een loterij-actie opgezet, loten zijn te koop via deze website of via onze vrijwilligers voor maar €3,- per lot.

Alle prijzen in de prijzenpot zijn gedoneerd door bedrijven die de stichting een warm hart toedragen, ontzettend fijn dat iedereen ons zo goed helpt, dank daarvoor!

info voor deelnemers:

• De trekking van de loterij vindt plaats op 24 December 2017, winnaars worden bekend gemaakt op deze pagina, op de Facebookpagina van de loterij van Still Fotografie en op de Loterij Stichting Still Facebookpagina .
  • Bestellingen die gedaan zijn via deze website worden handmatig verwerkt, wij printen iedere bestelling en verzamelen deze in de grabbelton waar wij handmatig de trekking mee doen. Koop je 1 lot, dan stoppen we je bestelnummer 1 keer in de ton, koop je bijvoorbeeld 5 loten dan stoppen we je bestelnummer 5x in de ton!   Zodra je bestelling is geplaatst zijn je gegevens geregistreerd en doe je dus meteen mee met de loterij.
  • (verdwijnt er een lotnummer in je spam of gaf je je e-mail adres onjuist in: Geen enkel probleem, je loten doen gewoon mee )
  • Gewonnen prijzen mogen op afspraak ( mail naar loterij@stichtingstill.nl ) en op vertoon van je winnende lotnummer afgehaald worden in Hardenberg, kleinere prijzen zullen per post verzonden worden.