Welkom bij Still...

Stichting Still Fotografie biedt kosteloos een fotoreportage aan aan familie van een ernstig ziek kind of ouder.
Ook verzorgt ze de fotografie van zieke, stervende of overleden baby’s vanaf de 12e week van de zwangerschap.
De fotografie vindt plaats in de ziekenhuizen en op andere locaties, zoals in de thuisomgeving.
Voor ouders én voor ziekenhuizen wordt de fotografie altijd kosteloos uitgevoerd.
Still fotografie is werkzaam in heel Nederland dankzij de vrijwillige inzet van rond de 100 fotografen met een hart van goud.

De meest dierbare herinneringen leggen wij met liefde en zonder financiële verplichtingen voor je vast, maar om ook andere gezinnen te kunnen blijven helpen in de toekomst vragen we je om  –wanneer je dat kunt- een donatie te doen, of geld in te zamelen voor Stichting Still.

Zo maken we samen de cirkel rond en help jij ons om een gezin te helpen aan onbetaalbaar-mooie herinneringen.

Voor iedere foto op deze pagina is uitdrukkelijk toestemming tot plaatsing verleend door de ouders.

Voor dringende aanvragen zijn we 24\7 bereikbaar op het nummer

0851304790

Tussen 23.00 en 7.00 uur vragen we je de voicemail in te spreken met je gegevens, we bellen je dan zo snel mogelijk terug.

RSIN/Fiscaal nummer 8554.60.222
Kvk nummer 63937700